Reteta de slabit cu salata

1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele6 Stele7 Stele8 Stele9 Stele10 Stele (79 votes, average: 6.68 out of 10)
Loading...



In sfarsit, iti poti atinge idealul, mancand pana la refuz… iata planul nostru, care iti ofera sanatate, energie… fara calorii aditionale! Cauti mereu sa iti prepari un meniu rapid, care sa te mai ajute sa scazi si in greutate? Alege o ! Nu te speria, totusi, nu este neaparat vorba despre vechea verde, cu cateva felii de rosii amestecate in ea…

Reta noastra de slabit cu salate iti va umple stomacelul cu vegetale variate, cantitati moderate de proteine fara grasimi) si sosuri suculente, care ofera o aroma deosebita cu putine calorii.



Cum se potrivesc salatele noastre unui plan de ? Intr-o multime de feluri, iata!

  1. Salatele noastre au la baza vegetale cu o multime de vitamine si minerale, precum si fibre care iti vor da senzatia de satietate.
  2. Salatele vor putea contine si o sursa de proteine fara grasimi, precum carne de pui la gratar, sau fructe de mare.
  3. Salatele noastre vor reprezenta si un adevarat festin, cu o mare varietate de culori, texturi, forme si arome! Daca te asezi la o masa care va arata minunat, senzatia ta de satisfactie creste, aceasta insemnand ca te vei putea satura cu mai putine calorii!
  4. Nu va trebui sa te limitezi, atunci cand vei tine dieta cu salate. Vei putea papa o portie mare fara sa iti faci probleme. De exemplu, 3 cesti de vegetale cu 100 grame de pui la gratar contin numai 250 de calorii! Aceeasi cantitate de paste are 500 de calorii!
  5. Planul nostru iti permite sa mananci si fast-food, fara sa te simti prea vinovata… O salata cu pui de la McDonald’s are 280 de calorii (fara dressing), pe cand un hamburger tipic si o portie mica de cartofi au cam 450 de calorii…
  6. In plus, nimic nu pare mai rapid decat sa iti prepari o astfel de salata, indiferent daca esti la servici sau acasa. Gandeste-te numai cat ti-ar lua sa pregatesti clasicele feluri de mancare si cate lucruri ai putea sa faci in timpul acela… pentru tine!

Asa ca… alege o salata pentru pranz sau cina si mananc-o alaturi de ceva sanatos (carne sau legume la gratar, de exemplu). Incepe prin a inlocui 3 mese pe saptamana cu salate, si include treptat cate o salata, in fiecare zi.

Nu numai ca te vei subtia vazand cu ochii, dar iti vor scade si nivelul de colesterol si tensiunea, multumita tuturor vegetalelor pe care le vei manca!

Pofta buna!

Republished by Blog Post Promoter

Diete si Cure de Slabire Similare